გამარჯვებული შეთავაზება

როდესაც ჩვენს პროდუქტს ან მომსახურებას იწუნებენ არა მისი ხარისხის ან გამოყენებადობის, არამედ არასწორი კომუნიკაციის გამო, ეს ავტოგოლის ტოლფასია. ცალკე აღებულს, საუკეთესო პროდუქტსაც კი არ შეუძლია დაარწმუნოს მომხმარებელი, გააკეთოს არჩევანი ჩვენს სასიკეთოდ. თუ ჩვენ არ შეგვიძლია გამოვიწვიოთ და შევინარჩუნოთ კლიენტის ინტერესი, არასდროს გვექნება შანსი აგვირჩიონ. ამ პროგრამაში ჩვენ ვსწავლობთ, როგორ ვაქციოთ შეთავაზება და თავად მოლაპარაკებების პროცესი ამაღელვებელ და დასამახსოვრებელ გამოცდილებად.

1908 წელს, ჩაის გამყიდველმა, თომას სალივანმა ბიზნესის გასაძლიერებლად მომხმარებლებს ჩაის ნიმუშები პატარა აბრეშუმის ჩანთებით გაუგზავნა. მომხმარებლები ენთუზიაზმით შეხვდნენ ახალ პროდუქტს. ასე დაიბადა პაკეტებში დაფასოებული ჩაი. ჩვენ იშვიათად გვიმართლებს ისე, რომ დამთხვევის წყალობით უზარმაზარი შეკვეთები მივიღოთ. უფრო მეტიც, გააზრებულად შემუშავებული გაყიდვების პროცესის ნაბიჯების ზედმიწევნით დაცვის შემთხვევაშიც კი გვიჭირს გაყიდვა. უამრავი მოლაპარაკება შედეგების გარეშე მთავრდება. სულ უფრო მეტს ვკამათობთ, გაყიდვით კი ვერაფერს ვყიდით. რას ვაკეთებთ არასწორად?

იქნებ მოსაწყენები და ერთფეროვანები ვართ… თუ ასეა, დროა განვაახლოთ გაყიდვების სტილი. როცა ტიტანთა ომი ზევსის გამარჯვებით დამთავრდა, ჯილდოს სახით მან მხლებლად ფრთიანი ქალღმერთი, ნიკე ისურვა. თუ ჩვენი კლიენტი შეიყვარებს ჩვენს შეთავაზებას, წარმატებაც არ დააყოვნებს. დღესდღეობით წარმატებული გაყიდვები წარმოუდგენელია ემოციებისა და მომხმარებელთა მომსახურების მაღალი ხარისხის გარეშე. ჩვენ უნდა ვისწავლოთ როგორ მოვყვეთ ამბები ბიზნეს მიზნებით მოკლედ, მაგრამ ჩვენთვის სასურველი გავლენით. ეს ტრეინინგო სწორედ ამის გაკეთებას ასწავლის მონაწილეებს.

პროგრამის დასასრულს მონაწილეები შეძლებენ ჩაატარონ პროფესიონალური, ენერგიული პრეზენტაცია, რომელიც შთააგონებს მომხმარებელს, შეცვლის მის აზროვნებასა და ქცევას.