დახურვა    

    დეველორ საქართველო
    ჯონ მალხაზ შალიკაშვილის 8,
    1790 თბილისი, საქართველო.

    კონტაქტები
    დაგვიკავშირდით    
    • განწყობა & აზროვნება
    • ლიდერობა & მართვა
    • მომხმარებელზე ზრუნვა, გაყიდვები & მოლაპარაკებები
    • პირადი პროდუქტიულობა & კომუნიკაცია
    • თიმბილდინგი & კოლაბორაცია
    • შეფასება & დიაგნოსტიკა
    • ქოუჩინგი
    • სერვისები
    ტრენინგი თამაშის სტილში

    VUCA აზროვნება – კვამლი ევროპის თავზე

    პირისპირ ტრენინგი

    გაყიდვის პრინციპები

    ტრენინგი თამაშის სტილში

    ადაპტური ლიდერობა – მისია მარსზე

    პირისპირ ტრენინგი

    ციფრული აზროვნება

    პირისპირ ტრენინგი

    განვითარებადი აზროვნება

    პირისპირ ტრენინგი

    ლიდერული გამბედაობა

    ვირტუალური ტრენინგი

    Insights Discovery – ფერადი ლიდერობა

    ვირტუალური ტრენინგი

    მასტერ-შიფტ მენეჯერი

    პირისპირ ტრენინგი

    გაძლიერება

    ტრენინგი თამაშის სტილში

    ადაპტური ლიდერობა – მისია მარსზე

    პირისპირ ტრენინგი

    ცვლილებების მართვა

    პირისპირ ტრენინგი

    შესრულების შეფასება

    პირისპირ ტრენინგი

    ლიდერობის გავლენა

    პირისპირ ტრენინგი

    ეფექტური შეხვედრები

    პირისპირ ტრენინგი

    ლიდერული გამბედაობა

    პირისპირ ტრენინგი

    მოტივაცია 3.0

    პირისპირ ტრენინგი

    გუნდის ეფექტური მართვა

    ვირტუალური ტრენინგი

    ინსპირაციული ლიდერი

    ვირტუალური ტრენინგი

    მართვის საფუძვლები

    ვირტუალური ტრენინგი

    სახლში მომუშავეების მართვა

    ვირტუალური ტრენინგი

    კონსტრუქციული უკუკავშირი

    პირისპირ ტრენინგი

    გაყიდვის პრინციპები

    პირისპირ ტრენინგი

    ზეგავლენის მოხდენა

    პირისპირ ტრენინგი

    ნდობის შექმნა

    პირისპირ ტრენინგი

    ბალანსის აღდგენის უნარი

    პირისპირ ტრენინგი

    ასერტული კომუნიკაცია

    პირისპირ ტრენინგი

    ზეგავლენის მოხდენა

    პირისპირ ტრენინგი

    Lumina Spark ტრენინგი

    ტრენინგი თამაშის სტილში

    თანამშრომელთა მიღების თამაშები

    ვირტუალური ტრენინგი

    ვირტუალურ გუნდებში მუშაობა

    პირისპირ ტრენინგი

    ემოციური ინტელექტი

    ტრენინგი თამაშის სტილში

    ფრენის სიმულაცია

    ვირტუალური ტრენინგი

    სტრესის მართვა

    პირისპირ ტრენინგი

    ეფექტური შეხვედრები

    ვირტუალური ტრენინგი

    ტრენერთა ტრენინგი

    პირისპირ ტრენინგი

    კონფლიქტების მართვა

    პირისპირ ტრენინგი

    მიზნის და დროის მართვა

    ვირტუალური ტრენინგი

    კონსტრუქციული უკუკავშირი

    ტრენინგი თამაშის სტილში

    კარიბული თავგადასავალი

    ტრენინგი თამაშის სტილში

    ფრენის სიმულაცია

    გუნდის დიაგნოსტიკა

    გუნდის სოციო-რუქა ვორქშოპი

    ინდივიდუალური დიაგნოსტიკა

    ბედნიერება სამსახურში

    ინდივიდუალური დიაგნოსტიკა

    360° უკუკავშირი

    იპოვე სერვისებში და მიდგომებში

    • გთხოვთ აკრიფოთ მინიმუმ 3 სიმბოლო
    ყველა სერვისი

    იპოვე რესურსებში

    • გთხოვთ აკრიფოთ მინიმუმ 3 სიმბოლო
    ყველა რესურსი

    HOW TO TURN TRAINING INTO HUGE KPI GROWTH
    THE VODAFONE CASE

    TURN TRAINING INTO HUGE KPI GROWTH

    THE BUSINESS SITUATION

    Vodafone is one of those companies where trainings and education are an integral part of corporate strategy. As stated in Vodafone strategy: “As a leading company of the telecommunication market, we consider the continuous development of our managers, colleagues and sales personnel to be highly significant. Our comprehensive training programs are regularly organized according to the yearly plans.” The following case study is about a complex sales development program which was designed and delivered by Develor.

    Vodafone launched a tendering process with the aim to find the most appropriate training supplier for the sales development of the Vodafone stores (Direct channel) staff. The call for tender was formulated as a continuation of the previous year’s training program, with similar goals. The company invited the previous supplier along with other potential partners.

    By the end of the multi-level selection process the client’s choice fell on Develor. The most important decision making aspects were the sales expertise of the suggested professionals, the innovative approach of the company and most importantly, Develor’s commitment to increase of specific business KPI’s set by Vodafone.

    The suggested methodology was not known and applied by Vodafone earlier, but the decision makers accepted the revolutionary approach of Develor experts.

    “The program was well structured. It had a great balance of theory and practice, and I received a great guideline that will make me more successful in my sales. We had a high quality presenter who shared her experiences with us that led her to success. This is the path we also need to follow. It was a super program.”

    The Solution

    If you want to learn more about the Develor Solution contact us: info@www.develor.ge

    RESULTS AND EVALUATION

    Based on the feedback of the participants and direct managers the preparedness, trainer skills and general business attitude of the trainers and consultants involved in the project were exemplary. The general evaluation of the training courses was 9.12, with an outstanding 9.72 points regarding the trainers’ professionalism.

    It was even more important to know to what extent it was possible to achieve the set business result, which best characterizes the value creating nature of the program. After all, Develor has not only committed to the sustainable development of the sales and managerial staff, but as a project outcome, we also expected significant progress in Vodafone’s business.

    The selected – data-focused – sales index during the delivery phase showed continuous increase, and during the most important period regarding measuring, that is the first quarter of the next year, the average of the period has exceeded the expectations.

    In case of the kpi we have reached a 87% increase in mobile internet sales – instead of the planned 30%. This could happen only with the delivery of a half year professionally prepared and conducted comprehensive program which broke the old paradigms of training courses.

    This growth and value creation speaks for itself; however, it would not have been possible without cooperation and joint efforts between the two parties.

    ჰიბრიდული ოპერაციების მართვა

    დატოვეთ ელ-ფოსტა და მიიღეთ უახლესი ელ-წიგნი აპრობირებული რეკომენდაციებით, თუ როგორ მართოთ ჰიბრიდული გუნდი

      სტატიები ამ თემაზე