დახურვა    

    დეველორ საქართველო
    ჯონ მალხაზ შალიკაშვილის 8,
    1790 თბილისი, საქართველო.

    კონტაქტები
    დაგვიკავშირდით    
    • განწყობა & აზროვნება
    • ლიდერობა & მართვა
    • მომხმარებელზე ზრუნვა, გაყიდვები & მოლაპარაკებები
    • პირადი პროდუქტიულობა & კომუნიკაცია
    • თიმბილდინგი & კოლაბორაცია
    • შეფასება & დიაგნოსტიკა
    • ქოუჩინგი
    • სერვისები
    ტრენინგი თამაშის სტილში

    VUCA აზროვნება – კვამლი ევროპის თავზე

    პირისპირ ტრენინგი

    გაყიდვის პრინციპები

    ტრენინგი თამაშის სტილში

    ადაპტური ლიდერობა – მისია მარსზე

    პირისპირ ტრენინგი

    ციფრული აზროვნება

    პირისპირ ტრენინგი

    განვითარებადი აზროვნება

    ვირტუალური ტრენინგი

    ლიდერული გამბედაობა

    ვირტუალური ტრენინგი

    Insights Discovery – ფერადი ლიდერობა

    ვირტუალური ტრენინგი

    მასტერ-შიფტ მენეჯერი

    ვირტუალური ტრენინგი

    გაძლიერება

    ტრენინგი თამაშის სტილში

    ადაპტური ლიდერობა – მისია მარსზე

    პირისპირ ტრენინგი

    ცვლილებების მართვა

    პირისპირ ტრენინგი

    შესრულების შეფასება

    პირისპირ ტრენინგი

    ლიდერობის გავლენა

    პირისპირ ტრენინგი

    ეფექტური შეხვედრები

    ვირტუალური ტრენინგი

    ლიდერული გამბედაობა

    პირისპირ ტრენინგი

    მოტივაცია 3.0

    პირისპირ ტრენინგი

    გუნდის ეფექტური მართვა

    პირისპირ ტრენინგი

    ინსპირაციული ლიდერი

    ვირტუალური ტრენინგი

    მართვის საფუძვლები

    ვირტუალური ტრენინგი

    სახლში მომუშავეების მართვა

    პირისპირ ტრენინგი

    კონსტრუქციული უკუკავშირი

    პირისპირ ტრენინგი

    გაყიდვის პრინციპები

    პირისპირ ტრენინგი

    ზეგავლენის მოხდენა

    პირისპირ ტრენინგი

    ნდობის შექმნა

    ვირტუალური ტრენინგი

    პირადი ციფრული ეფექტურობა

    პირისპირ ტრენინგი

    ბალანსის აღდგენის უნარი

    პირისპირ ტრენინგი

    ასერტული კომუნიკაცია

    პირისპირ ტრენინგი

    ზეგავლენის მოხდენა

    ვირტუალური ტრენინგი

    Lumina Spark ტრენინგი

    ტრენინგი თამაშის სტილში

    თანამშრომელთა მიღების თამაშები

    ვირტუალური ტრენინგი

    ვირტუალურ გუნდებში მუშაობა

    პირისპირ ტრენინგი

    ემოციური ინტელექტი

    ტრენინგი თამაშის სტილში

    ფრენის სიმულაცია

    ვირტუალური ტრენინგი

    სტრესის მართვა

    პირისპირ ტრენინგი

    ეფექტური შეხვედრები

    ვირტუალური ტრენინგი

    ტრენერთა ტრენინგი

    ვირტუალური ტრენინგი

    მულტი-კულტურული კომუნიკაცია

    პირისპირ ტრენინგი

    კონფლიქტების მართვა

    პირისპირ ტრენინგი

    მიზნის და დროის მართვა

    პირისპირ ტრენინგი

    კონსტრუქციული უკუკავშირი

    ტრენინგი თამაშის სტილში

    კარიბული თავგადასავალი

    ტრენინგი თამაშის სტილში

    ფრენის სიმულაცია

    გუნდის დიაგნოსტიკა

    გუნდის სოციო-რუქა ვორქშოპი

    ინდივიდუალური დიაგნოსტიკა

    ბედნიერება სამსახურში

    ინდივიდუალური დიაგნოსტიკა

    360° უკუკავშირი

    იპოვე სერვისებში და მიდგომებში

    • გთხოვთ აკრიფოთ მინიმუმ 3 სიმბოლო
    ყველა სერვისი

    იპოვე რესურსებში

    • გთხოვთ აკრიფოთ მინიმუმ 3 სიმბოლო
    ყველა რესურსი

    Martina Georgievova

    Why the 4-level Kirkpatrick model works in some companies but does not in others explains the best the notion of companies’ maturity levels. The consultant and co-owner of IHRM – Institute of HR Maturity Paul Kearns describes the development stage of how a company approaches education on a 6-level scale.

    Level 1: Training administration

    Education is not planned, managing directors are not interested. A certain training budget is allocated, however without analysing real training needs. The HR in charge of education usually has a cumulative function and manages trainings on the admin side. Main issue is the managers’ belief, that their problem will be solved forever by one-off event organized by someone else without their own input.

    Criterion for evaluating the training success is the number of participants; education is deemed an expense not an investment. HR considers for success if nobody complains about the training.

    Level 2: Training professional

    Criteria for selecting an external training agency are set for the first time. Some training goals are set, suitability of training participants is tested.

    The training specialist tries to identify the training need, at the same time he/she still needs to fulfill the requirements of the managers. They, however, cannot clearly specify their problem or its solution.  No education control systems are in place; the delivered trainings can be of different quality and have just little connection to the business environment.  In this stage the management is rather interested in achieving minimal standards than in achieving a competitive advantage by means of education. Generic trainings and standard catalogue modules dominate.

    Source: Inspired by Institute of Maturity and Paul Kearns.

    ჰიბრიდული ოპერაციების მართვა

    დატოვეთ ელ-ფოსტა და მიიღეთ უახლესი ელ-წიგნი აპრობირებული რეკომენდაციებით, თუ როგორ მართოთ ჰიბრიდული გუნდი

      სტატიები ამ თემაზე