დახურვა
 დახურვა

დეველორ საქართველო

    კონტაქტები
    Magazine  

    იპოვე სერვისებში და მიდგომებში

    • გთხოვთ აკრიფოთ მინიმუმ 3 სიმბოლო
    ყველა სერვისი

    იპოვე რესურსებში

    • გთხოვთ აკრიფოთ მინიმუმ 3 სიმბოლო
    ყველა რესურსი
      დაგვიკავშირდით
    დამოუკიდებელი სწავლა გამოსავალია?

    აჩქარებული ცხოვრების რიტმი, გაციფრულება და ინდივიდუალური საჭიროებები ცვლის ჩვენი სწავლის ჩვევებს. ჩვენ გვესაჭიროება უფრო მოქნილი, დამოუკიდებელი და ამავდროულად შედეგიანი, ეფექტიანი პროგრამები.

    კომპანიებში სწავლისა და განვითარების პროფესიონალები გამოწვევის წინაშე დგანან - როგორ შექმნან ღირებული პროგრამა ნაკლები კონტროლით თუ სად და როგორ სწავლობენ მონაწილეები?

    თვით-მართვადი სწავლა ტრენდი გახდა. მაგრამ რამდენად ეფექტიანია ის? კვლევებმა აჩვენა, რომ მონაწილეთა მხოლოდ 10% ასრულებს იმ ონლაინ კურსებს, რომლის სწავლაც დაიწყეს.

    ამიტომაც, ჩვენ ვთვლით არსებითია სწავლის დამოუკიდებელი ელემენტების კომბინირება ტრენერის მიერ მოწოდებულ პროგრამასთან - შეხვედრით ან ონლაინ. ეს უზრუნველყოფს სასურველ შედეგს და სწავლის ეფეტიანობას.

    1 ინსაიტი

    უნიკალური სასწავლო მოგზაურობა

    ყოველი ტრენინგ პროგრამის უკან ბევრი ნაფიქრია. ისინი შემუშავებული იმ მიზნით, რომ ჰქონდეს შესაბამისი შინაარსი, იყოს დინამიური და მაქსიმალურად ბევრი ასეწავლოს მონაწილეებს. თუ “დაყოფთ” ტრენინგ პროგრამას რამდენიმე ონლაინ ან პირისპირ ბლოკად, დაკარგავთ შინაგან თანმიმდევრულობას და რისკის ქვეშ დადგება ტრენინგის ეფექტი.

    ჩვენი შერეული სწავლის მიდგომაში ჩვენ მიზანმიმართულად ვახდენთ პირისპირ და ონლაინ ელემენტების კომბინირებას.

    ჩვენ ვქმნით შერეულ პროგრამებს 2 ძირითადი განზომილებით: დრო და სწავლის სივრცე. ჩვენ ვითვალისწინებთ თითოეული სასწავლო ელემენტის ამოცანებს, შესაძლებლობებს და შეზღუდვებს, შინაარსს, სამიზნე სეგმენტს და პროგრამის ხანგრძლივობას. ასე ვქმნით პროგრამებს, რომელიც მაქსიმალურად უზრუნველყოფს გამანვითარებელ ეფექტს, და ამავდროულად ინარჩუნებს მონაწილეებისთვის მოქნილობას, ინდივიდუალურობას და ინტერაქტიულობას.

    2 ინსაიტი

    მონაწილეთა ჩართულობა

    მონაწილეთა ჩართულობა და სწავლის მოტივაცია ნებისმიერი გამანვითარებელი პროგრამის საკვანძო საკითხია. ჩვენ უნდა დარწმუნებული ვიყოთ, რომ მონაწილეები აქტიურობას ინარჩუნებენ მთელი სასწავლო მოგზაურობის განმავლობაში. ეს მოითხოვს მოქნილობას, პერსონალიზაციას და მაღალი დონის ინტერაქტიულობას. შერეული სასწავლო პროგრამების უმეტესობაში დაბალანსებულია ონლაინ და პირისპირ განზომილებები.

    მაგრამ მიზანი ასევე უნდა იყოს დამოუკიდებელ (ასინქრონულ) და ტრენერულ (სინქრონულ) სასწავლო ელემენტებს შორის ჰარმონია. საშინაო დავალებები, მიკრო სწავლის კომპონენტები, თამაშის ტიპის აქტივობები და ონლაინ სიმულაციები მხოლოდ მცირეოდენი მაგალითებია დეველორის მრავალფეროვანი ინსტრუმენტებისა, რომელსაც ვიყენებთ.

    3 ინსაიტი

    სწავლის არქიტექტორებთან მუშაობა

    თითოეული შერეული სწავლების პროგრამა უნიკალურია. მისი სტრუქტურა და შინაარსი განპირობებულია არა მხოლოდ მომხმარებლის საჭიროებებით და მონაწილეების პრეფერენციებით, არამედ ტექნიკური შესაძლებლობებით და ასევე შეზღუდვებით. სასურველი შედეგები შეიძლება რამდენიმე გზით იქნას მიღწეული. სხვადასხვა სასწავლო მეთოდების და ინსტრუმენტების დიდი სპექტრი ზოგჯერ ართულებს საუკეთესო ვარიანტის პოვნას და ამორჩევას.

    აი სად გეხმარებიან დეველორის სწავლის არქიტექტორები (Develor Learning Architects).
    ისინი აფასებენ თქვენს საჭიროებებს, და რუქაზე განათავსებენ სპეციფიურ დეტალებს, რომ თქვენთვის ყველაზე მეტად შესაფერისი სასწავლო პროგრამა შეგიქმნან.

    ეს აქცევს თითოეულ პროგრამას უნიკალურ სასწავლო გამოცდილებად.

    გაინტერესებთ შერეული სწავლება?

    ვისაუბროთ და შევქმნათ თქვენზე მორგებული მიდგომები.
    დატოვეთ თქვენი საკონტაქტო და ჩვენ მალე დაგიკავშირებით.